Click2Claim
Click2Claim Asistent pro Váš pohodový let! Doporučujeme ke každému zájezdu za
49 Kč / osoba!
Při objednávce zájezdu přes naše webové stránky vyberte „Cestovní pojištění C2C Asistent“ z nabídky nepovinných příplatků pod ceníkem zájezdu. Nebo nám objednávku sdělte telefonicky či emailem.
O zbytek se postaráme my.
V případě problému s Vaším letem máte k dispozici:
- Asistenční linka
- Informační servis o Vašich právech v případě problému s letem
- Ověření nároku na kompenzaci, online podání žádosti a informační servis o stavu žádosti, prostřednictvím naší cestovní agentury
- Vymožení kompenzace v celé EU včetně soudního sporu v ceně
Již jste se vrátili z dovolené a měli jste problém s letem?
Pokud byl Váš let zrušen, výrazně zpožděn, přesměrován nebo vám byl odepřen nástup na palubu, máte nárok na finanční kompenzaci ve výši 250€ – 600€ v závislosti na délce letu.
Mohu podat žádost i když byl můj let zaplacen v rámci zájezdu?
Ano, není důležité, zda jste cestoval(a) individuálně či s cestovní kanceláří. Povinnost finanční kompenzace se vztahuje také na charterové lety i nízkonákladové dopravce. Pro podání žádosti však musíte znát číslo vašeho letu.
Jak probíhá podání žádosti o kompenzaci?
Žádost o kompenzaci můžete podat zdarma prostřednictvím naší cestovní agentury. Volejte +420 736 765 209 nebo pište na ca-planet@ca-planet.cz.
Kolik za vyřízení zaplatíte?
Služba je zdarma.
Jaké dokumenty pro vyřízení žádosti potřebuji?
Pro důkladné posouzení, zdali je Váš nárok skutečně oprávněný či nikoli, které provádí Click2Claim, je vhodné mít k dispozici veškeré doklady, které se k Vaší cestě vážou, tj. kopie letenky, palubních vstupenek, cestovní pokyny k zájezdu, předchozí korespondence s leteckou společností atd.
Jak dlouho vyřizování žádosti o kompenzaci trvá?
Podle náročnosti případu může vyřizování trvat od dvou týdnů do dvou měsíců. V případě, že nedojde k dohodě s leteckým dopravcem a Click2Claim bude váš případ považovat za oprávněný, může postupovat soudní cestou. V takovém případě může vyřízení nároku trvat déle. O průběhu vyřizování svého případu budete individuálně informováni.