Click2Claim

Click2Claim Asistent pro Váš pohodový let! Doporučujeme ke každému zájezdu za
49 Kč / osoba!

Při objednávce zájezdu přes naše webové stránky vyberte „Cestovní pojištění C2C Asistent“ z nabídky nepovinných příplatků pod ceníkem zájezdu. Nebo nám objednávku sdělte telefonicky či emailem.

O zbytek se postaráme my.

V případě problému s Vaším letem máte k dispozici:

  • Asistenční linka
  • Informační servis o Vašich právech v případě problému s letem
  • Ověření nároku na kompenzaci, online podání žádosti a informační servis o stavu žádosti, prostřednictvím naší cestovní agentury
  • Vymožení kompenzace v celé EU včetně soudního sporu v ceně

Již jste se vrátili z dovolené a měli jste problém s letem?

Pokud byl Váš let zrušen, výrazně zpožděn, přesměrován nebo vám byl odepřen nástup na palubu, máte nárok na finanční kompenzaci ve výši 250 – 600€ v závislosti na délce letu.

Mohu podat žádost i když byl můj let zaplacen v rámci zájezdu?

Ano, není důležité, zda jste cestoval(a) individuálně či s cestovní kanceláří. Povinnost finanční kompenzace se vztahuje také na charterové lety i nízkonákladové dopravce. Pro podání žádosti však musíte znát číslo vašeho letu.

Jak probíhá podání žádosti o kompenzaci?

Žádost o kompenzaci můžete podat zdarma prostřednictvím naší cestovní agentury. Volejte +420 736 765 209 nebo pište na ca-planet@ca-planet.cz.

Kolik za vyřízení zaplatíte?

Služba je zdarma.

Jaké dokumenty pro vyřízení žádosti potřebuji?

Pro důkladné posouzení, zdali je Váš nárok skutečně oprávněný či nikoli, které provádí Click2Claim, je vhodné mít k dispozici veškeré doklady, které se k Vaší cestě vážou, tj. kopie letenky, palubních vstupenek, cestovní pokyny k zájezdu, předchozí korespondence s leteckou společností atd.

Jak dlouho vyřizování žádosti o kompenzaci trvá?

Podle náročnosti případu může vyřizování trvat od dvou týdnů do dvou měsíců. V případě, že nedojde k dohodě s leteckým dopravcem a Click2Claim bude váš případ považovat za oprávněný, může postupovat soudní cestou. V takovém případě může vyřízení nároku trvat déle. O průběhu vyřizování svého případu budete individuálně informováni.